e-conomic + ChannelCRM – mere behøver du ikke i din forretning.
I økonomiafdelingen bruges et ERP-system, og mange steder er det e-conomic. Men hvad bruges i den øvrige forretning?
Salg, service og marketing har også brug for et værktøj, så der spares tid, dannes overblik og ingen skal lede forgæves efter informationer.
Det er her ChannelCRM hjælper dig og jer. Uanset om du er i salg, service eller marketing kan du få styr på kunder og emner.
Kundehistorikken er samlet på et sted – herunder alle de kunderelaterede mails, alle har sendt og modtaget i virksomheden.
I salgsafdelingen spares tid ved at udarbejde tilbud og sende ordren direkte til økonomisystemet. Så med kombinationen af fx e-conomic og ChannelCRM, har du en samlet løsning som frigiver tid, der jo blandt andet kan bruges til at skabe endnu mere omsætning og dermed vækst.
Du kan bestemme, hvor lidt eller meget, du vil lade systemerne gøre automatisk – og du kan bestemme, hvem hos dig, der skal have rettighed til at se hvad.
Optag ordren i ChannelCRM
– og få fuldt overblik over dine kunder samt deres købshistorik.
I dit salgsarbejde starter din salgscyklus som regel i CRM-systemet. Du har de første telefonkald, møder hos kunden og senere går du ind i den egentlige tilbudsfase, der forhåbentlig ender med en ordre. Du kan oprette salgsmuligheder, opbygge ordrer fra produktkataloget og flette til flotte færdige tilbud i PDF, som du kan sende i en auto-flette-mail.
Når ordren er accepteret af kunden, kan du overføre den til e-conomic som fakturagrundlag eller fakturering.
De oplysninger du registrerer på den enkelte kunde i ChannelCRM, bruges til at oprette kunden automatisk i e-conomic.
Altså intet dobbeltarbejde. Og mange færre fejl.
Du og dine medarbejdere kan se de økonomiske nøgletal på kunder uden at skulle logge sig ind i e-conomic. Du kan se købshistorikken for hver enkelt kunde sammen med alle telefonkald, møder og e-mails. Det giver bedre overblik og beslutningsgrundlag for den enkelte medarbejder, så kunden kan gives en bedre serviceoplevelse. Alt samlet på et sted. Herudover kan købsoplysningerne anvendes målrettet, til at få en dybere forståelse af dine kunders behov og adfærd, så du nemmere kan udvikle nye kampagner og sælge mere.
Fordele du får i ChannelCRM:
- Få dine kunder automatisk oprettet i ChannelCRM
- Importer kundeoplysninger fra e-conomic til ChannelCRM
- Opdater kundeoplysninger fra e-conomic til ChannelCRM
- Sikre at oplysningerne i systemerne stemmer overens
- Synkronisere e-conomic nøgletal direkte ind på kunden i ChannelCRM
- Overføre produkter og prislister fra e-conomic til ChannelCRM
- Optage din ordre direkte i ChannelCRM
- Give CRM brugeren adgang til kundens historiske økonomidata, direkte i firmabilledet i ChannelCRM
- Oprette debitorer i ChannelCRM, som automatisk overføres til e-conomic, når et emne bliver til en kunde
- Skab overblik og mersalg ved diverse kampagne- og analyserapporter baseret på data fra e-conomic
Læs mere ved at gå til e-conomics hjemmeside her: