CRM med Kanban boards
Lidt historie: Begrebet kanban beskriver et dekoreret tegn som ofte repræsenterer et segl. Kanban blev en vigtig del af den japanske markedshandel i det 17. århundrede.
I slutningen af 1940’erne begyndte Toyota at studere supermarkeder med henblik på, at anvende lager- og hyldeopbevaringsteknikker i fabrikken. Motivationen var at kunden i supermarkederne fik hvad de ville, fik det når de behøvede det og fik det i den rette mængde.
Supermarkedet fyldte kun lageret med hvad man mente at kunne sælge. Og kunden købte kun hvad de behøvede fordi fremtidig tilførsel var sikret.
I ChannelCRM kan du kombinere de traditionelle CRM aktiviteter, som telefonkald, møder m.m. med interne opgaver og få det fulde overblik i Kanban Boards eksempelvis:
- Hvem har initieret opgaven
- Hvem er ansvarlig for at udføre opgaven
- Færdiggørelsesgrad i procent
- I hvilken fase er opgaven
- Kategori
- Prioritet
- Eventuelt relation til et firma
- Færdiggørelses dato
- Start dato
- Log over ændringer
- Tilknyttede dokumenter