Automatisk email arkivering – NYHED – nu også i Enterprise udgave
Automatisk email arkivering.
Du kender situationen. En kunde ringer ind med et problem.
Kunden siger de har sendt en email med problemet for nogle dage siden. Der er bare den lille hage, at det er din kollega, der har modtaget mailen. Og han er på turne i Jylland.
Problemet skyldes at du jo ikke kan se de emails, som dine kolleger har sendt og modtaget til/fra jeres fælles kunder.
Med automatisk email arkivering, kan du vælge at ChannelCRM, automatisk arkiverer alle forretningsmails, under den rigtige person i det rigtige firma.
På den måde er det nemt at slå et firma op. Og se den komplette mail og dokument historik, direkte på firmabilledet.
NYHED
I vores enterprise løsning kan vi tilbyde, at arkivere alle mails, for alle medarbejdere i firmaet. Ikke kun dem er brugere af ChannelCRM
Giv os et ring på 70 22 25 40 og lad os demonstrere automatisk email synkronisering.