ChannelCRM er mere end traditionel CRM

 

Kanban tavler

    • Hold styr på dine interne eller eksterne opgaver
    • Hvem har ansvaret for hvilke opgaver
    • Hvad er status og færdiggørelsesgrad
      Eksempler
      • Virksomheden modtager en reklamation fra en kunde. Der oprettes en Kanban på sagen og en medarbejder allokeres. Sagen skifter så hænder undervejs, men alle kan kan følge status og ansvarlig på sagen. Fra start til slut.
      • Der er en udstillingsmesse i næste måned. En masse medarbejdere skal forberede alt fra design af standen til indkøb af messetøj. Hvem gør hvad og har vi husket det hele? Kanban holder styr på det.

Kontrakter

      • Kontrakter er en samlet oversigt over alle kontrakter knyttet til virksomheden. Du kan nemt se om der er en eller flere, der snart skal genforhandles eller andet, der kræver handling.
        Eksempel
        • 
        Virksomheden forhandler rammeaftaler med kunderne. Når kontrakterne udløber, skal man i god tid huske at genforhandle så konkurrenten ikke løber med ordren.

E-mail journalisering

    • Oplev at alle ind- og udgående e-mails journaliseres automatisk fra Outlook.
    • Kundehistorik er tilgængelig for alle medarbejdere.
    • Ingen mistet information ved skift i medarbejderstaben.
      Eksempler
      Medarbejderne Anders og Bente sender og modtager e-mails med Firma ABC. Anders kan ikke se Bentes e-mails fra og til Firma ABC og omvendt.
      Med ChannelCRM kan Anders og Bente og alle andre, se alle ind- og udgående mails på Firma ABC.
      En medarbejder forlader firmaet. Med ChannelCRM er alle aktiviteter (møder, telefonsamtaler mv.), ind- og udgående e-mails samt dokumenter samlet på firmabilledet. Ingen e-mails forsvinder sammen med medarbejderen, og desuden er det nemt at overflytte aktiviteter, kundeansvar m.m. til den nye medarbejder.