2019 Design

ChannelCRM har bygget mere end 15 års CRM erfaring ind i et et nutidigt design. Intuitive menuer gør det nemt at bruge i dagligdagen. På PC, Mac og mobile platforme.
1

I gang på få minutter.

Brug vores smarte Discovery funktion. Den følger gratis med og importerer dine nuværende kontakter og mails fra din Outlook eller regneark. Nemt og hurtigt. Du er i gang på få minutter.

På farten med CRM

På kontoret, i bilen eller hjemme. ChannelCRM kan bruges overalt. Du får det hele med i prisen. Hos os skal du ikke købe ekstra moduler. Alt er med i prisen.

Priser og funktionsoversigt.

ChannelCRM findes i to versioner. Base og Enterprise.

Base er designet til virksomheder op til ca. 50 brugere.

Enterprise kan vælges hvis du har flere end ca. 50 brugere på ChannelCRM. Her afvikles løsningen på dedikeret server.

Priser er pr. bruger pr. måned. Vi fakturerer pr. år forud.

Se vore licensbetingelser her.

 

Brems ikke dit CRM projekt.

Få en opstartspakke til tilbudspris – SPAR kr. 4.000.- Læs mere her

Enterprise

Kr.288/bruger/md.
  • Samme funktioner som i Base – plus
  • Dedikeret server
  • Meget store dokumentmængder
  • Udvidet Teknisk Support
  • Udvidede backup funktioner
  • Prisen inkluderer 10 GB diskplads pr. bruger.
Spørgsmål og svar
Er ChannelCRM mere end et CRM system?

Ja - ChannelCRM kan meget mere end traditionelle CRM løsninger:

Klik her og se hvad vi mener.

Jeg vil gerne se nogle videoer med ChannelCRM

Naturligvis. Vi har mange videos som viser en lang række funktioner i ChannelCRM:

Klik her og se vores YouTube kanal

Hvordan får jeg data i mit CRM system?

Har du en time eller to? - det er alt du skal bruge for at komme igang. Og vi hjælper gerne 🙂

- Start med at indlæse dine kundedata fra økonomisystemet. Bruger du e-conomic eller Uniconta vil det ske automatisk.
Kundedata, produkt- og prislister, samt fakturahistorik indlæses fra e-conomic/Uniconta til ChannelCRM. (Ønsker du ikke integration med dit økonomisystem springes dette punkt over)
- Med Outlook Discovery oprettes firmaer med hjælp fra CVR registeret. Derefter oprettes kontakter i ChannelCRM fra din Outlook.
Derefter synkroniseres e-mails ind på de rigtige personer i de rigtige firmaer.
ChannelCRM er nu klar til brug, med dine kundedata inklusive alle e-mails samt faktura historik.

Brug nu tiden på mersalg og kundeservice. ChannelCRM styrer det hele for dig.

Lad os vise dig hvordan ChannelCRM fungerer. Giv os et ring på 70 22 25 40 eller bestil en gratis og uforpligtende 14 dages prøve.

Kan ChannelCRM bruges på mobile platforme?

Ja - hvad enten det er tablets eller smartphones, kan du bruge ChannelCRM på farten. Og du oplever samme brugerflade overalt, så undervisning minimeres. En smart detalje gør at du kan indtale møde referatet direkte ind i ChannelCRM. Så kan du komme hurtigt videre til næste møde.
Og vi har selvfølgelig integreret kamera, telefon samt navigation i løsningen. Alt er med i prisen.

Kan ChannelCRM bruges i en større virksomhed?

Ja naturligvis - mange ChannelCRM kunder er større virksomheder. I nogle virksomheder er der op imod 100 brugere på hver dag. Så der er ikke nogen begrænsning i antallet af brugere. Vi kan tilbyde hel eller delvis projektledelse, så dit CRM projekt kommer sikkert i hus.
Vi kan også tilbyde konvertering af data fra dit gamle CRM system. Også til fast pris.

Giv os et ring på 70 22 25 40 - du får mere end 15 års CRM erfaring med i købet.

Får jeg ledelses værktøjer med i prisen?

Ja - via de indbyggede rapporter og interaktive lister kan du udtrække data i ChannelCRM.
Aktivitetsoversigt, forecast, kunder uden besøg, pivotering af faktura oplysninger m.m. er standard med i løsningen.
Grafiske værktøjer viser trends i forecast og ordrer.
Arbejder din virksomhed med KPI styring er dette også indbygget i ChannelCRM. Den løbende KPI opfølgning sikrer en tæt opfølgning på afvigelser.
Ønsker du at benytte andre grafiske værktøjer eller Excel, bruger du bare Odata interface direkte på dine data i ChannelCRM.

Giv os et ring på 70 22 25 40 - du får mere end 15 års CRM erfaring med i købet.

Jeg kan ikke se mine kollegers kunde e-mails - hjælper ChannelCRM med det?

Ja i udgangspunktet synkroniseres alle ind- og udgående mails i ChannelCRM.
Således vil mails arkiveres under de rigtige personer - i de rigtige firmaer.
Så når "Mariannes" kunde ringer ind på hendes fridag, kan alle hendes kolleger i firmaet, se historik og alle e-mails på kundebilledet. Kunden undgår således at blive stillet om i en uendelighed. Denne vidensdeling giver høj grad af kundeservice.
Og tilfredse kunder køber jo igen.

Det er valgfrit om ChannelCRM skal synkronisere alle mails automatisk.
En folder i Outlook kan udnævnes til CRM relevante e-mails.
Eller man kan vælge at synkronisere mails manuelt direkte i Outlook. Det gøres ved højreklik på de enkelte mails.

Læs mere her

Kan jeg fortsat bruge min Outlook kalender?

Ja - den indbyggede kalender i ChannelCRM synkroniserer med din Outlook kalender. Brug den kalender du foretrækker. Outlook eller ChannelCRM - alle aftaler findes begge steder.
Men kalenderen i ChannelCRM har jo direkte adgang til alle CRM oplysningerne samt kundehistorikken - så det er jo en stor fordel.

Læs mere her

Hvad med integration til vores hjemmeside?

Du bruger bare den indbyggede Web Site Connector. Så kan leads fra hjemmesiden oprettes automatisk i ChannelCRM.
Indkomne leads præsenteres i en oversigt. Og den medarbejder der så ønsker at behandle lead'et, kan konvertere det til en CRM aktivitet og styre det videre salgs forløb i ChannelCRM
Læs gerne videre her.

Kan ChannelCRM forbindes til mit Økonomisystem?

Ja - ChannelCRM kan integreres med dit økonomisystem. Stamdata, fakturaer, produkt- og prislister overføres til ChannelCRM. Så sparer du at slå op i virksomhedens ERP system, da alle relevante data ligger på kundebilledet i ChannelCRM.
Bruger du e-conomic eller Uniconta er det endnu nemmere. Her forbinder du bare ChannelCRM direkte via dine login oplysninger.

Læs mere her

 

Er der indbygget værktøjer til marketing?

Ja - alt til faget hørende. Du kan udsøge din målgruppe. Og udsende eksempelvis nyhedsbreve, julekort, invitationer m.m.
Eller generere ringelister til phonere. Så de kan booke møder, foretage Markedsundersøgelser og lignende.

Læs mere her

Jeg har et CRM system i forvejen?

Ja, mange har valgt et CRM system, men de får det ikke brugt - af en eller anden årsag.
Vi vil gerne i dialog med dig om hvorfor kunder skifter til ChannelCRM.
Vi kan konvertere alle CRM systemer. Og vi giver gerne et godt tilbud på at flytte CRM data og andre data du måtte ønske at få med over i ChannelCRM.

Ring nu på 70 22 25 40 og få et godt tilbud på konvertering af netop dit CRM system.

Findes ChannelCRM på andre sprog?

Ja, ChannelCRM kan bruges frit på Dansk eller Engelsk. Det fortrukne sprog i din browser styrer hvilket sprog du bruger.

Kan vi aftale et møde med ChannelCRM?

Ja naturligvis.
Nogle CRM leverandører tilbyder ikke at deltage i møder. Vi tilbyder møder hos jer eller her i DTU Science Park - Kgs. Lyngby.
Vi har gode parkerings muligheder og mange møde faciliteter.  

Ring nu på 70 22 25 40 og aftal et møde, der kan afdække de mange fordele med ChannelCRM i netop din virksomhed.

Hvad siger vores kunder?

Don’t just take it from us, let our customers do the talking!

Nedenfor et par kundeeksempler.
Ring på 70 22 25 40. Så kan vi fortælle om ChannelCRM kunder i netop din branche. 

"Vi har siden firmaets start for mere end 10 år siden, anvendt ChannelCRM. Løsningen sammenholdt med den sparring vi får fra folkene bag, er af meget høj klasse. Nutidens løsninger som Exchange mail og kalenderfunktioner integreres på den bedste måde."

Torben Nørby

Direktør Partner, People & Performance

”ChannelCRM er en vigtig komponent i vores forretning. Vores færdigdesignede skabeloner er en stor hjælp når tilbud skal udarbejdes. Alt der sendes til kunder er af samme høje kvalitet. Og efterfølgende er den samlede kundehistorik, inklusive e-mails, en stor gevinst”

Tim Herbst

Adm. Direktør, Health Group A/S

"Efter nogle dages test var vi overbeviste. Løsningen fra ChannelCRM kom i gang på få dage. Vi valgte at benytte os af tilbuddet om en start-up pakke. Efter en 1/2 dags undervisning/opsætning var vi klar til at opnå fordele i forretningen.

Nanna Rømer

Managing Partner, Datalytic

"Vi er i marken hos vore kunder det meste af tiden. Så vi bruger mest ChannelCRM på vores smartphones. Kundeinformation, mails, fakturaer m.m. er altid lige ved hånden" 

Benjamin Pless

Indehaver, BS Landskabspleje

Der findes ikke dumme spørgsmål - så hold dig ikke tilbage!

Ring eller skriv – så får du svar med det samme