Hvem har fordele af at anvende ChannelCRM?

ChannelCRM tilbyder fordele til alle afdelinger i din virksomhed. Fra bestyrelsesformanden til teknikeren på landevejen – alle får de store fordele ved løsningen fra ChannelCRM. Læs her hvordan.

Nemt og enkelt design

ChannelCRM er med sit nutidige design nemt og overskueligt. Du finder hurtigt rundt i de mange funktioner.
ChannelCRM er ens på alle platforme. På PC, Mac og tablets mødes du af den samme intuitive brugerflade. Hjælpefunktioner i form af videoer og dansk brugermanual er lige ved hånden.

Integrationen er klar

 ChannnelCRM er parat til at snakke med alle dine løsninger.
Fuldautomatisk e-mail arkivering og brevfletning klares nemt med den indbyggede Office365 opkobling.
Så har du altid styr på alle firmaet mails til og fra kunderne.
Data fra dit økonomisystem ajourføres løbende.
Så slipper du for at slå op i to systemer, for at se dine kunders økonomidata.

Få en gratis prøveversion

Du kan bestille en gratis 14 dages prøve. Det er helt uden forpligtigelser, og du er i gang med det samme. Ønsker du at indlæse egne data, bruger du de indbyggede importværktøjer. Hvis du ønsker at fortsætte brugen af ChannelCRM, bliver dine data liggende efter prøveperioden. Vi tilbyder naturligvis også gratis online demo.

Spørgsmål og svar
Hvordan får jeg data i mit CRM-system?

Har du en time eller to? - det er alt du skal bruge for at komme i gang. Og vi hjælper gerne smile

Start med at indlæse dine kundedata fra fx økonomisystemet. Bruger du e-conomic, Business Central eller Uniconta, kan det ske automatisk, når integrationen er opsat.
Kundedata, produkt- og prislister samt fakturahistorik indlæses fra e-conomic/Business Central/Uniconta til ChannelCRM. Ønsker du ikke integration med dit økonomisystem springes dette punkt over.

Brug hellere tiden på mersalg, nysalg og kundeservice. ChannelCRM styrer det hele for dig.

Lad os vise dig hvordan ChannelCRM fungerer. Giv os et ring på 7022 2540 eller bestil en gratis og uforpligtende 14 dages prøve.

Kan ChannelCRM bruges i en større virksomhed?

Ja, naturligvis. Flere ChannelCRM-kunder er større virksomheder. I nogle virksomheder er der op imod 50 brugere på hver dag. Så der er ikke nogen begrænsning i antallet af brugere. Vi kan tilbyde hel eller delvis projektledelse, så dit CRM-projekt kommer sikkert i hus.
Vi kan også tilbyde konvertering af data fra dit gamle CRM-system...til en fast pris.

Giv os et ring på 7022 2540 - du får mere end 20 års CRM-erfaring med i købet.

Får jeg ledelsesværktøjer med i prisen?

Ja - via de indbyggede rapporter og interaktive lister kan du udtrække data i ChannelCRM.
Aktivitetsoversigt, forecast, kunder uden besøg og meget mere.
Arbejder din virksomhed med KPI styring er dette også indbygget i ChannelCRM. Den løbende KPI-opfølgning sikrer en tæt opfølgning på afvigelser.
Ønsker du at benytte andre grafiske værktøjer eller Excel, bruger du bare REST-API direkte på dine data i ChannelCRM.

Giv os et ring på 7022 2540 - du får mere end 20 års CRM-erfaring med i købet.

Jeg kan ikke se mine kollegers kunde e-mails - hjælper ChannelCRM med det?

Ja! I udgangspunktet synkroniseres alle ind- og udgående mails i ChannelCRM.
Således vil mails arkiveres under de rigtige personer - i de rigtige firmaer.
Så når "Mariannes" kunde ringer ind på hendes fridag, kan alle hendes kolleger i firmaet se historik og alle e-mails på kundebilledet. Kunden undgår således at blive stillet om i en uendelighed. Denne vidensdeling giver høj grad af kundeservice.
Og tilfredse kunder køber jo igen.

Det er valgfrit om ChannelCRM skal synkronisere alle mails automatisk.
Man kan vælge at synkronisere mails manuelt direkte i Outlook.

Læs mere her

Kan jeg fortsat bruge min Outlook-kalender?

Ja! Den indbyggede kalender i ChannelCRM synkroniserer med din Outlook-kalender. Brug den kalender du foretrækker. Outlook eller ChannelCRM - alle aftaler findes begge steder.
Men kalenderen i ChannelCRM har jo direkte adgang til alle CRM-oplysningerne samt kundehistorikken - så det er jo en stor fordel at oprette aftalen i ChannelCRM først.

Læs mere her

Kan ChannelCRM forbindes til mit Økonomisystem?

Ja - ChannelCRM kan integreres med dit økonomisystem. Stamdata, fakturaer, produkt- og prislister overføres til ChannelCRM. Så sparer du at slå op i virksomhedens ERP-system, da alle relevante data ligger på kundebilledet i ChannelCRM.
Bruger du e-conomic, Business Central eller Uniconta er det endnu nemmere. Her forbinder du bare ChannelCRM direkte via dine login-oplysninger.

Læs mere her

 

Jeg har et CRM-system i forvejen?

Mange virksomheder har valgt et CRM-system, men de får det ikke brugt. Er du en af dem, så læs lidt mere om, hvorfor det faktisk er nemmere HER.

Vi vil gerne i dialog med dig om, hvorfor andre kunder skifter til ChannelCRM og hvordan de bruger det.
Vi kan konvertere alle CRM-systemer til ChannelCRM, og vi giver gerne et godt tilbud på at flytte CRM-data og andre oplysninger, du måtte ønske at få med over i ChannelCRM.

Ring nu på 7022 2540 og få et godt tilbud på konvertering af dit eksisterende CRM-system.

Findes ChannelCRM på andre sprog?

Ja, ChannelCRM kan bruges frit på dansk eller engelsk. Hver bruger vælger selv, hvilket sprog de vil se ChannelCRM på.

Kan vi aftale et møde med ChannelCRM?

Ja, naturligvis. Vi er her jo for din skyld.
Nogle CRM-leverandører tilbyder ikke at deltage i møder. Vi tilbyder møder hos jer, her hos os eller online (fx via Teams).

Ring nu på 7022 2540 og aftal et møde, der kan afdække de mange fordele med ChannelCRM i netop din virksomhed.

Ring nu på 7022 2540 - Så kan vi aftale en online demo med det samme

Lad os vise dig de mange funktioner og bliv overbevist!